Reklama

Reklama Tanie-Latanie.net

W sprawie zamieszczenia reklam w serwisie
Centrum Tanich Przewoźników prosimy pisać na adres:

reklama@tanielatanie.net.pl
 

Cennik i rozmieszczenie reklam

B1 - Bilboard - 750x100 - graficzny element reklamowy o rozmiarze 750x100 pikseli umieszczany centralnie w górnej części strony, wyświetlany rotacyjnie z innymi reklamami na wszystkich stronach portalu. Kliknięcie w billboard powoduje automatyczne przejęcie do reklamowanego serwisu

B2 - Baner - 468x60 - graficzny element reklamowy o rozmiarze 468x60 pikseli umieszczany centralnie w części głównej strony serwisu, nad promocjami i newsami. Kliknięcie w banner powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu

B3 - Rectangle - 200x200 - graficzny element reklamowy w formie statycznej bądź animacji o rozmiarze 180x120 pikseli. Button wyświetlany jest po lewej stronie serwisu. Kliknięcie w reklamę powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu.

B4 - Large Rectangle - 200x400 - graficzny element reklamowy w formie statycznej bądź animacji o rozmiarze 200x400 pikseli. Button wyświetlany jest po lewej stronie serwisu, pod wyszukiwarką Centralwings. Kliknięcie w reklamę powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu.

B5 - Medium Rectangle - 270x100- forma graficzna o rozmiarze 270x100 pikseli umieszczona w jednej z centralnych kolumn witryny, wyświetlany tylko na stronie głównej

B6 - Skyscraper - 120x600 - forma graficzna o rozmiarze 120x600 pikseli umieszczona w prawej kolumnie witryny, wyświetlany: 1. bez rotacji na wszystkich stronach portalu, 2. tylko na pierwszej stronie. Kliknięcie w reklamę powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu.

B7 - Watermark - graficzny element reklamowy wyświetlany w tle danej strony. Reklama ma charakter brandingowy i nie jest przeznaczona do klikania.

LOGO ***

- graficzne elementy usytuowane tylko jako dodatek redagowanych informacji. Forma reklamy nie nastawiona na odbiór wizualny, tylko na budowaniu dobrego odbioru w obiegu informacji.

Cennik netto, za 1000 odsłon:
B1 - Bilboard - 750x100 - 90 PLN
B2 - Baner - 468x60 - 60 PLN
B3 - Rectangle - 200x200 - 60 PLN
B4 - Large Rectangle - 200x400 - 90 PLN
B5 - Medium Rectangle - 270x100 - 60 PLN
B6 - Skyscraper - 120x600 - 90 PLN
B7 - Watermark - 50 PLN

LOGO

- cena do negocjacji


Formaty:
B6 - Watermark - do 5kB, gif.
reszta: do 20kB, jpg, gif, swf


Profil użytkownika

Badanie Megapanel PBI/Gemius

Płeć:
kobieta: 59,84%
mężczyzna: 40,16%

Wiek:
poniżej 15 lat: 0,00%
15 - 24 lata: 43,12%
25 - 34 lata: 28,16%
35 - 44 lata: 8,89%
45 - 54 lata: 16,81%
powyżej 55 lat: 3,01%

Wykształcenie:
niepełne podstawowe: 0,00%
podstawowe: 0,00%
gimnazjalne: 0,44%
zasadnicze zawodowe: 4,38%
niepełne średnie: 16,51%
średnie: 27,35%
pomaturalne: 4,39%
niepełne wyższe / licencjat: 22,41%
wyższe: 24,54%

Status zawodowy:
kierownik zakładu, prezes, dyrektor wyższego szczebla: 0,56%
kierownik niższego szczebla: 2,46%
specjalista, wolny zawód: 9,96%
właściciel przedsiębiorstwa zatrudniający pracowników: 0,36%
osoba fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą: 7,69%
urzędnik, pracownik administracyjny: 2,79%
pracownik usług i handlu: 6,20%
robotnik: 0,30%
rolnik indywidualny: 0,00%
gospodyni domowa (osoba zajmująca się domem): 0,83%
uczeń lub student: 43,32%
emeryt, rencista: 0,08%
bezrobotny: 4,33%
inny: 21,12%

Wielkość miejscowoćci:
wieś 20,75%
miasto do 20 tys. mieszkańców: 9,69%
miasto powyżej 20 do 50 tys. mieszkańców: 4,91%
miasto powyżej 50 do 100 tys. mieszkańców: 11,97%
miasto powyżej 100 do 200 tys. mieszkańców: 7,10%
miasto powyżej 200 do 500 tys. mieszkańców: 15,25%
miasto powyżej 500 tys. mieszkańców: 30,33%

Miesięczny dochód netto użytkownika (respondenta):
brak dochodów: 45,36%
do 1000 zł 13,14%
1001 - 2000 zł: 12,24%
2001 - 3000 zł: 6,33%
powyżej 3000 zł: 2,04%
odmowa odpowiedzi: 20,88%

Liczba osób w gospodarstwie domowym:
jedna: 12,17%
dwie: 15,54%
trzy: 37,99%
cztery: 14,74%
pięć lub więcej: 19,55%

Od jak dawna korzysta z Internetu:
do 6 miesięcy: 4,21%
od 6 miesięcy do 1 roku : 7,95%
od 1 roku do 2 lat: 17,61%
od 2 do 5 lat: 41,16%
powyżej 5 lat: 29,07%

Jak często korzysta z internetu:
codziennie lub prawie codziennie: 68,25%
kilka razy w tygodniu: 18,99%
mniej więcej raz na tydzień: 10,61%
od jednego do kilku razy w miesiącu: 2,16%

W jakiej sieci ma telefon komórkowy:
Era (abonament): 19,54%
Plus (abonament): 12,38%
Orange (abonament): 22,36%
Era (Tak Tak): 4,86%
Plus (Sim Plus): 16,17%
POP lub Orange GO: 19,40%
Heyah: 11,82%
Sami Swoi: 0,00%
Inna: 0,15%

Źródło danych: Badanie Megapanel PBI/Gemius realizowane przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. i Gemius S.A. [próba: luty 2007]

Dokument przygotowany przez CR Media Consulting S.A. dla sieci reklamowej Ad.net. Luty 2007 www.tanielatanie.net.pl