Tanie latanie   Aktualności   Rozwiewamy wątpliwości... 



Rozwiewamy wątpliwości...



prawa_konsumenta_zwrot_biletu

Zgodnie z Ustawą z dnia 2.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (…) (Dz. U. nr 22, poz. 271 ze zm.) konsumenci, którzy zawarli umowę na odległość – poza lokalem przedsiębiorstwa, np. w sklepie internetowym, mają 10 dni od otrzymania towaru na rezygnację z transakcji, bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Prawo do bezkosztowej rezygnacji nie zawsze obowiązuje. Do wyjątków należą świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, w tym bilety lotnicze, bilety na koncert, na mecz, do teatru, rezerwacje w hotelach czy wycieczki turystyczne.

 

ODPOWIEDŹ: NIE, bilety lotnicze należą do wyjątków, w przypadku których konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość.